Bio

Hej!
Har inte riktigt haft tid att skriva bara.
Den nya american pie var inte så jättebra. Men det gick att se.

Idag hade jag en lektion i skolan. En redovisning. Sedan stog jag och en klasskompis och väntade på våran nästa lektion, individuellt val, men ingen lärare eller elever kom :S aja. Kul att dom sagt nått till oss?

Igår var jag ute på stan hela dagen och har nu köpt alla julklappar. Bara jag som tycker det är jättekul att köpa julklappar? Skulle kunna göra av med hur mycket pengar som helst.

Nu är Robin snart här och vi ska gå och se Luftslottet som sprängdes. Visst heter den så? Jag tycker inte dom filmerna är så bra, men han följde ju med mig på New moon så ;) Har blivit mycket bio på senaste tiden :S Men nu ska jag gå. Hörs!

Kommentarer
Postat av: jenny

fin blogg! :D

hihi svara gärna på min "dagens fråga"

2009-12-04 @ 20:04:57
URL: http://jnguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0