Ett litet missförstånd?

Hej på er!
Nu var det ett tag sen jag satt här. Ska egentligen vara på praktiken nu, men det har tydligen blivit fel med tider. När jag kom dit strax innan 10 så var det ingen där, så dom öppnar nog 12, men jag har inte fått veta nått :/ Aja.

Tänk att det snart är jul! Allt är nästan bortgjort i skolan och bra betyg har jag dessutom fått på allt, så det känns jättekul! Bara en vecka kvar i skolan nu. Ska bli jätteskönt med jullov. Bara det kan komma lite snö till julen. Men det ska tydligen snöa imorrn :) (Efter jul får den gärna försvinna). Kallt har det blivit ute också. Idag är det -6, men senare i veckan kan det bli uppemot -15 - -16 usch. Men nu ska jag bege mig mot tvn och kolla på Våra bästa år. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: meeeeliiiiisssa

nice blogg, hoppas allt är bra :)

2009-12-15 @ 16:47:19
URL: http://melissaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0