Idol

Åh vad nervös jag blev när Erik hängde löst i idol! Så skönt att han gick vidare. Dock tycker jag inte Calle är bra, men det tycker jag inte Tove är heller så.

Idag har jag inte gjort något. Skolan var väl som vanligt, gjorde ingenting egentligen, menmen. Gick och la mig och sov när jag kom hem fram till maten, det behövdes.

Bion igår var iallafall rätt bra. Blev förvånad. Lite utdragen, men helt klart bättre än 2an som är sämst av dom 3 enligt mig. Jag gillar ju inte sånna filmer egentligen.

Men nu ska jag sätta på en film. Tror det blir Year one. Någon som sett den?
Har dessutom fått en invite till Voddler idag, men jag fattar typ nada, Robin måste hjälpa mig ;)

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0