Klippt mig

Tjohej!
Sitter och väntar på att miljonbingon ska börja på 4an. Kunde inte låta bli att säga till mamma att köpa till mig och lillasyrran ;) Vi har ju inget bättre för oss liksom.

Idag har jag dessutom klippt mig och det känns väldigt bra. Kan inte ens komma ihåg när jag klippte mig senast. Innan sommaren? Haha. Jag är värdelös på det. Fattar inte varför jag inte gör det oftare.
Imorgon blir det bara till att vara hemma med familjen. Ena storasystern kommer också så det ska bli mysigt. Jag är inte direkt en tjej som tycker om att vara ute och ränna på byn, utan jag är heller hemma. Jag tycker det oftast är roligare!

Vad ska ni göra imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0