Vad är klockan?

Blev en väldigt lång dag på praktiken idag. Kom hem för en timme sen. Trodde då att klockan var runt 18, så blev lite förvånad när jag tittade på klockan. Men det har varit en dag full med saker att göra, så den har gått väldigt fort. Men jag är så jäkla trött och less. i söndags natt så kunde jag knappt sova nått för jag var inte trött. Vaknade hela tiden och var jättepigg. Inatt har plogbilen varit ute och kört här. Exakt hela natten. Det har snöat asmycket, men vad gjorde den här utanför hela natten? Sen har jag inte kunnat sova imorse heller sen Robin for. Så jag är rätt less nu. Men jag funderar endå på att se Bridget Jones dagbok. Älskar dom filmerna :) Det skulle komma en 3a också va? Hoppas den är lika bra :) Men nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på tv :) Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0