Allt

Hejhej!
Det har varit en väldigt jobbig dag i skolan idag. Började med att jag var väldigt trött imorse och det blev ju knappast bättre av att det var filmkunskap på morgonen. Sedan har dagen bara varit allmänt seg. Känner att jag måste lägga mig och vila nu.

Igår, var en väldigt bra dag!
Mormor, pappa och syster kom, så det var väldigt roligt :) Fick mest pengar, vilket var det jag hade önskat mig med. Så det var kanonbra! Hoppas på att kunna köpa mig en dator snart. Men frågan är om man ska vänta tills efter jul/nyår? Får se om jag hittar något klipp. Jag hade ju bakat en massa med. Hade 4 olika sorters fika + tårta. Måste lägga in bilden på tårtan...

Så.

Här är min underbart fina tårta som jag och mamma gjorde. Mormor hade bakat sockerkaka till tårtbotten = mycket godare. Vi hade marzansås och chokladmousse emellan. Jättegod!

Berättade ju också att vi skulle ut och rida igår och det gick bra. Först fick vi gå en tipsslinga med en massa frågor om hästar. Fick 14/22 rätt. Haha. Sedan fick vi rida, var rätt kul, men vi fick nästan bara gå runt, runt :/ Men roligt endå! Lite konstigt var ju att det bara var min och min lärares häst som var lugna. Haha.


En underbart vacker bild på min hästs arsle. Haha

/ D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du haft en bra dag! Godnatt! =)

2009-10-21 @ 22:54:49
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: thea

sv: haha okej, då ska jag minsann försöka mig på att baka de nån gång.. nån gång:p

och grattis :)



2009-10-21 @ 23:20:12
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0