Bakning

Ojoj vilken tid det tog att baka! Tyvärr är jag en sån som tycker det är jättekul från början och sedan när man har gjort lite granna, så är det inte alls lika kul. Menmen, det gick bra. Resultatet blev underbart! Dom smakar precis som i butik och jag skämtar inte. Tyvärr så räckte inte marzankrämen till, så jag fick smälta lite choklad och ta i några. Frågan är ju hur dom kommer smaka. Har bara hunnit grädda en sats än. Dom måste ju jäsa så länge! Men nu ska jag springa och he in den andra satsen. Blev iallafall 3 plåtar med 16 på varje. Bara säga till om ni vill ha receptet så kan jag skriva ett inlägg, för dom var verkligen goda!


Resultatet. Underbar bild, jag vet. Och bullarna är inte brända! Haha

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0