Början på körkortet

Hej på er!
Nu är jag hemma hos mamma tvärt innan bussen går. Har nyss varit på lärarledd teorilektion och har nu också köpt böcker, så nu är det bara att köra igång med körkortet med full fart!

Det har hänt rätt mycket i veckan. Bland annat så var det tjejkväll på stan igår och jag gick med några gamla kompisar. Riktigt roligt var det, men vilket folk! Köpte bara en tjocktröja. Har insett att jag knappt har några :S Men nu ska jag hem till pappa igen och först ska jag äta! Ska också vara med Robin. Har inte varit med han på hela veckan. Det inträffar inte så ofta. Menmen, jag har haft fullt upp. Ska lägga mig tidigt ikväll med. Var helt slut efter igår och jag är så himla trött.
Men vi hörs någon gång i helgen. Ha det bra så länge.

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0