Dom blev kanon bra!

Hejhej :)
Det enda krångliga med att göra biskvierna var chokladen ovanpå + att vi fick slut på bakplåtspapper och tog smörgåspapper istället, vilket resulterade i att dom fastnade och inte gick att få bort. Men det ordnade sig till slut :)
Dom blev iallafall jättegoda (som vanligt när jag bakar ;) och smakade inte alls långt ifrån dom man köper. Bra recept jag hittar!

Som fyllning i tårtan som jag ska göra imorgon blir det iallafall marzansås och chokladmousse. Mormor bakar sockerkaka till tårtbotten, så blir nog kanon. Men nu känns det lite tråkigt att det är så nära, haha, jag har ju längtat och nu är det snart över. Sen känns det inte så roligt att vi ska ut och rida på tisdag heller, menmen, det blir nog bra. Ni får se bild på biskvierna sen. Nu ska jag fortsätta se på "Vem kan slå Filip och Fredrik", även fast jag inte gillar dom 2.

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0