Hockey

Hej på er!

Hur har ni det? Här är det bra. Så skönt med lov. Man behöver inte göra någonting :) Har tagit med mig en massa skoluppgifter hem, men har inte orkat tagit tag i dom än. Haha, som vanligt.

Igår var jag och en kompis på hockeymatch. Men vårat älskade timrå förlorade mot hemmalaget modo. Usch. Timrå var ju helt klart det bättre laget. Sen 2 bortdömda mål med :(  Nu ligger dom ju dessutom sist. Hur ska det här sluta?


Med lite mer action på plan så kanske det går bättre?



Aja, ska kolla om jag hittar ett recept på en efterrätt som jag såg på tvn häromdagen :) Vi hörs sen.

Jag svarar på era kommentarer senare. Den här datorn är så himla seg, så jag fixar det sen!

/ D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0