Idol

Hejhej :)
Ska gå och borsta tänderna och hoppa i säng nu. Ska bli riktigt skönt att få sova ut imorgon :)

Vi har suttit och kollat på gamla idol-program sen när min äldsta syster var med i första idol 2004. Haha, hon har förändrats så mycket, inte alls lik i varken sättet eller så mycket i utseendet. Men det var kul att se. Har inte sett det sen det var på tv. Hon kom iallafall tills när man fick börja ringa och rösta innan finalen. Men oj vad hon har utvecklats sedan dess i rösten.

Men vad tyckte ni om idol ikväll då? Jag tyckte helt klart att fel person åkte ut. Jag tyckte att Karolina var en av dom bästa deltagarna. Kanske inte ikväll då, men spela roll om man väljer fel låt en gång då? Inte för att jag ska säga så mycket eftersom jag inte röstar själv, men vad tänker svenska folket med? Fanns ju dom som var klart sämre än henne. 

Sen den där Rabih. Jag har fått något emot honom efter att jag sett alla lappar på stan som det står "Låt norrland vinna iår igen. Rösta på Rabih". Jag har inte hört han förrän idag, men jag ju bara fortsätta lita på min känsla och ha något emot honom. Han var ju inte ett dugg bra. Menmen, hoppas folket röstar bättre nästa gång. Och det är ju faktiskt inte ett världsproblem. Dom som det går bra för i idol, blir ju inga stora stjärnor, bara tvärtom.

Men nu ska jag gå och borsta tänderna innan jag somnar här. Nu kommer jag väl sitta och blunda som vanligt. Jag fattar inte det, för jämt när jag borstar tänderna så sitter jag och blundar. Haha. Men sov gott så hörs vi imorgon.


Varför ens bry sig egentligen?

/ D

Kommentarer
Postat av: tobias

söt :)

2009-10-10 @ 10:40:01
URL: http://twaltin.blogg.se/
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Jag tittar inte på Idol längre, blev less när inte Jon fick en plats ;D hihi, trevlig helg!

2009-10-10 @ 12:05:11
URL: http://weris.blogg.se/
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Sv; Ja smaken är ju som baken som tur är ;D

2009-10-10 @ 12:22:37
URL: http://weris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0