Jobbigt med skola

Hej!
Känner mig helt slut på. Så tråkigt/jobbigt att gå i skolan och sen när man väl slutar så måste man på körskola. Usch. Klarade iallafall fas A idag :) så det känns lite roligare. Vi gick igenom halka, mörkerkörning m.m idag. Lite läskigt när man pratar om sånt tycker jag. Men man får se till att ta det lugnt!

Nu har Robin kommit så jag ska se till att vara social. Om jag inte skriver ikväll så beror det på att blogg.se är så himla segt. Har varit det hela veckan så. Ser om vi hörs sen, annars hörs vi imorgon!

/ D

Kommentarer
Postat av: thea

sv: helt klart!



vilken linje går du då?

håller också på med körkortet nu, en aning segt är de. gud så skönt när man kommer vara klar!

2009-10-22 @ 23:14:38
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0