Mail till tidningen

Hej på er!
Sitter och skriver ett mail till våran tidning. Alla som fyller 18 får en förfrågning om att vara med och berätta lite om sig själv och jag tänker, varför inte? Men det är inte så lätt som man tror att svara på frågorna. Men nånting blir det väl ;) Väntar på att Robin ska slita sig från tvn och hjälpa mig. Att skriva "Några ord om dig själv" är inte helt lätt, så därför får han hjälpa mig.

Idag i skolan var vi på en föreläsning som Fryshuset från Stochholm höll i. Om ungdomsfrågor och så. Det var faktiskt ganska intressant, men även jobbigt. menmen, nu ska jag återgå till mailet. Vi hörs senare under veckan!


Om 1 vecka är jag med i tidningen

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0