Ridning imorgon

Hej på er!
Vilket konstigt väder det är idag. Ena sekunden snöar det, nästa regnar det, osv. Himla jobbigt är det iallafall.

Idag ska jag göra iordning tårtan och städa rummet lite. Haha. Jag är värst på att stöka ner mitt rum. Hur jag än gör, så ser det aldrig bra ut. Menmen, så kan det vara. Imorgon på min födelsedag, ska vi ut och rida vi 3or i klassen. Känns ju jättekul? Nej, och självklart ska det vara på den dag (tisdag) som är den enda dag som vi slutar tidigt, och det är ju självklart att vi ska sluta senare då. Aja, får se det från den positiva sidan, även fast det inte finns någon. Kallt, bölött, rädsla för hästar sen vi red sist. Hästen snubblade och jag var nära från att flyga över huvudet på den. + att man hör alla skrika, "stanna, kliv av hästen, gör inga hastiga rörelser". Då hade självklart sadelgjorden eller vad det heter gått av. Ska det verkligen kunna hända? Usch. Aja, hoppas det går bra imorgon.

Här får ni se en bild från bakningen av biskvier igår. Hör av er om ni vill ha receptet!

Lika vacker bild som alltid.
(Den nere till höger var första försöket, haha)

/ D

Kommentarer
Postat av: julia

åh biskvier är så gott och framförallt hemmagjorda :)

2009-10-19 @ 14:53:28
URL: http://juliasofiaj.blogg.se/
Postat av: thea

åh biskvier, det är ju så gott! är det inte jätte krångligt att baka såna?

2009-10-19 @ 22:42:07
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0