Singstar-kväll

Hej!
Vilken kväll. Vi har sjungit singstar i hur många timmar som helst! Haha jättekul. Men jag bara vinner hela tiden :( inge kul när man är så överlägsen ;) Sen har vi inte så roliga skivor heller. Den bästa vi hade har en syster tagit till en kompis, och sen kom den aldrig tillbaka. Menmen.

Nu är jag så trött så jag ska gå och lägga mig. Imorgon åker jag till pappa och kommer att vara där i 2 veckor. Dom åker utomlands så jag ska vara där och ta hand om katten m.m. :) Blir roligt! Men är lite avundsjuk faktiskt. Haha. Men vi hörs imorgon. :)

Ps: Glöm inte ställa tillbaka klockan 1 timme innan ni går och lägger er :)


Den här skivan är borta :(

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0