Tvserie-älskare!

Min hand är jättekonstig! Jag vill bara knäcka till den så att det ska kännas bra, men det går inte! Asjobbigt. Vet inte vad jag ska ta mig till? Det kommer i vågor då det bara känns som att jag måste knäcka till den direkt, men jag blir galen för att det inte går. Sen har jag ingen ork i handen. Haha, Hjälp mig! Varit så här sedan jag kom hem :(

Idag fyller största storasyster 22 år och för mig är det exakt 2 veckor kvar tills jag fyller 18 år. Tänk vad tiden går fort! Tyckte det var alldeles nyss jag fyllde 13 typ.


Haha, vad jag skrattar när jag ser den här bilden. Gammal, men med söta Doris! <3

Ikväll är det också säsongspremiär på Desperate housewifes. Kul! Förra veckan var det ju premiär på Greys anatomy också. Jag älskar bara dom här programmen. Nu ska jag kika in på days.nu. Såg att nya avsnitt av 90210 och Gossip girl kommit in :) Jag är en riktigt tv-serie-nörd. Haha. Bara jag som saknar Sunset beach? Menmen, höres!


Nu är det premiärdags för många serier!

Kommentarer
Postat av: Kawaiika

Fin blogg!kolla in min blogg

2009-10-06 @ 19:06:02
URL: http://kawaiika.blogg.se/
Postat av: Mamma Thorn

SV: Håller med föregående talare, TIKARE för alltid!! :) :)

2009-10-06 @ 19:36:40
URL: http://mammatorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0