Alla kan inte vara överens

Hej!
Jobbigt avslut med idrott sista timmen. Orientering är jävligt jobbigt alltså! Sen fattar jag ingenting heller, men det är ju en annan femma. I övrigt så har vi testat studentmössor idag. Roligt! Så nu har vi beställt också. Blir nog jättefina :) Lite tråkigt att alla utom en i vår lilla 7-mannaklass inte kan vara med på vilka färger det ska vara på mössorna och så vidare. Man vill ju ändå ha samma som klassen? Det är ju en mössa som man bara kommer att använda 1 gång och som är ett minne för livet. Menmen, upp till henne.

Nu har jag nyss kommit hem och känner mig helt slut. Ska nog sova en stund nu och sedan ser vi vad det blir. Ska läsa ut svenska boken också. Vi började se filmen i skolan idag också, så jag behöver kanske inte använda det jag spelade in (om det nu blev något). Men vi hörs senare!

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0