Alltid roligt att få brev!

Hello, hello.
Kommit hem från skolan för ett tag sedan. har varit en lugn dag. Sista timmen gick vi och sate oss på ett café för att hålla på med vårat projektarbete. Tror att det kommer att bli riktigt bra! Nu när jag kom hem idag så hade jag fått massa brev. Lönespecifikation, röstgrejs om svenska kyrkan. Jag menar, vad är det man ska rösta på egentligen? Dom kanske ska informera lite mer så kanske man hade orkat rösta? För nu orkar jag inte bry mig. Sedan det sista var från tidningen, att jag snart fyller 18 och att man kan skicka in i tidningen, och det ska jag göra  :), men nu märker jag att jag måste skriva mer efter maten, för nu kokar potatisen över. HÖRS

Vill få brev jämt. HAHA

/ D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0