"Friluftsdag"

Kom hem från skolan för en stund sedan, eller jaa, vi hade ju "friluftsdag", man kan inte riktigt kalla det de, när man bara spelar kubb och så. Mitt lag var iallafall bäst. Men det var vad vi gjorde. Imorse hade jag filmkunskap, men datorn bara krånglade, så vi fick sluta ganska tidigt, sedan elevrådsårsmöte i aulan. Herregud säger jag bara. Vem bryr sig egentligen om det? Menmen, nu är jag iallafall hemma igen, ska kika in på days.nu och kolla efter nått roligt nu. Hörs senare!

/ D

Kommentarer
Postat av: Mandiee ( Amanda )

Tjee, Jag är en ursnygg norrlandsbrud som glider snart ned till gymnasiet i Stockholm. På min blogg läser ni om mkt om Mitt liv, Mina paint-ritade-dåliga-humor-bilder på Paow,Dessie och ofc Amir. Jag har även dem nyaste låtarna från Youtube.



Låter den intressan? ... Men kom in på bloggen då, Ni är välkommna

2009-09-09 @ 14:26:30
URL: http://fromxoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0