Hos mamma igen

Hej på er!
Nu är jag hos mamma igen, så nu blir det bättre uppdatering :)

I lördagskväll for jag till Robin och vi såg "Män som hatar kvinnor". Den var väl sådär. Tycker inte om sånna filmer men. Den var lite konstig från början. Fattade ingenting, men det blev bättre mot slutet. Men för er som gillar typ beck och wallander borde absolut se den.

Igår låg jag i sängen och kollade på tv hela dagen. Skönt! Gjorde inget mer under dagen alls.

Idag har jag varit i skolan, tråkigt och jobbigt som vanligt. Fått lite nya ideér till projektarbete, så det blir nog bra. Nu när jag har kommit hem så har jag fått asont i huvve, så nu ska jag gå och lägga mig en stund.

Hörs senare!


Jag idag, men platt hår.

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0