Hos Robin

Hejhej.
Sitter hos Robin nu och har nyss kollat på "Brokeback mountain". Har sett halva förr, men nu såg jag hela. Sådär film. Inte jättebra direkt. Menmen. Sitter och är tät i näsan. Jäkligt irriterande. Var iallafall i skolan idag. Hade rätt roligt iallafall. Haha. Tagga inför klassfest 2/10? Jajjemän. Tror att det här sista året i skolan kommer att bli riktigt roligt. Hoppas det iallafall.

Nu ska jag gå och borsta tänderna, och sedan ska vi sova. Skulle egentligen se "Män som hatar kvinnor" nu, men Robin är trött, så icke. Jag kommer däremot inte kunna sova. Menmen, får försöka. Ha det bra så hörs vi kanske mer i helgen, annars så skriver jag när jag kommer till mamma. Ha en bra helg alla.

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0