Jag med i radio snart?

Hejhej!
Vad roligt med så många kommentarer i förr inlägget. Fortsätt så!

Nyss hemkommen från Husum. Snacka om vilket folk det var på bussen. Trodde jag skulle få stå. Men jag hittade en plats till slut. Tänk om personen hade sagt att man inte fick sitta där? Haha. Iallafall. Jag och Robin gjorde inget speciellt igår. Kollade på idol och kändisdjungeln. Fattar inte att Jannike fick stanna? Nu ska Karl-Petter vinna!

Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Mamma och hennes kille ska ut ikväll, så jag och syrran är själva ett tag. Jag hade bara tänkt att lägga mig i sängen och kolla på tv med tända ljus och ha det mysigt. Ska faktiskt vara skönt att vara själv ikväll även om jag hade velat att Robin följde med mig hem, men jag har inte varit själv sen i tisdags, så lite skönt ska det bli. Ännu skönare är ju att jag kan sova ut imorgon också, för jag brukar nästan jämt vara med Robin på lördagar, och då blir man inte riktigt lika utvilad.

Glömde ju berätta igår att jag och en klasskompis blev intervjuad av radio. Haha. Det kom en tjej och sa att hon var från radio och undrade om hon fick ställa lite frågor om skolmaten och vi ställde upp! Haha. Det var så pinsamt, men roligt ändå. Hon ställde lite frågor om hygienen i skolköken och sa att det bara var 4 av 10 skolkök som besiktar sig. USCH! Det måste ju bero på att dom är dåliga tycker jag. Sedan skulle hon ta massa kort på oss medans hon pratade med oss, så korten lär ju inte ha blivit så vackra. Tyvärr sa inte tjejen vilken radiokanal hon var ifrån, menmen. När hon hade gått höll vi på att skratta ihjäl oss. Kul var det :D

Men nu ska jag gå och hjälpa mamma med maten. Idag blir det Klyftpotatis, lövbiff och purjolökssås. Mums!


Det var en stor, gul mikrofon vi fick prata i


Hörs senare!
/ D

Kommentarer
Postat av: emmelist

ok, jag ska på grillfest hos en tjejkompis :D kommer bli skoj!! vad pysslar du med nu då??

2009-09-26 @ 14:38:47
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: HANNAH

joo det är bara bra tack!! =)

2009-09-26 @ 14:51:52
URL: http://jaghannah.blogg.se/
Postat av: emmelist

vad gött! vad blev de för mat?

2009-09-26 @ 16:10:44
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0