Körkortet långt borta! Haha

Infokursen gick bra. Var nog bra att jag gick på den ändå :)
Så nu är det bara att sätta igång med teorin. Ska dit på torsdag då det är lärarledda teorikurser, och då ska jag få böcker och så också, så det blir kanon! Men det känns som att körkortet är väldigt långt borta just nu. Så himla mycket teori ju! Kommer blanda ihop allting. Menmen, till slut så kommer jag nog klara det ;)

Nu ska jag kika in på days.nu och kolla lite. Såg att 90210, avsnitt 2 kommit ut så. Varför har det inte börjat på tvn än? När jag skulle se förra måndagen så var det ju fortfarande repris. Blev lite förvirrad. Eftersom det kommit ut på days så borde det ju haft premiär. Menmen. Vi hörs senare. Ska se Tinas cookalong med Carolina Gynning med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0