Körkortet nästa!

Hejhej!
Skolan var rätt dryg efter lunch, men den tog äntligen slut och jag gick hem. Sovde ett tag. Så skönt att sova lite när man kommer hem, men jag blir alltid så himla hungrig när jag vaknar då. Tur att mamma nästan hade maten klar då jag vaknade :) Så nu har jag ätit och sitter och väntar på att få gå på körskolan. Det är alltså en infokurs om hur teorin och sånt funkar. Jag ville inte gå, men mamma tvinga mig, så då får hon följa med också ;) Haha. Ska gå om en halvtimme, sedan så är den bara i en timme, så det går nog bra. Ska iallafall bli skönt att börja med körkortet nu.

Men nu ska jag kolla runt lite. Hörs när jag kommer hem sedan.


Ni får ta och passa er ute på vägarna när jag får körkort! ;)

/ D

Kommentarer
Postat av: Linda

lycka till!

2009-09-21 @ 17:58:51
URL: http://lindakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0