Korta skoldagar

Hejhej!
Sitter hos mamma nu. Ska med bussen till pappa klockan 13.
Vi slutade 09.20 idag. Lärare sjuka. Snacka om drygt med bara en lektion då? Imorgon har jag också bara en lektion, men då blir det sovmorgon och slutar lite innan 11. Skönt med lärare sjuka ibland, men nu har vi fått massa uppgifter att göra, men dom flesta är klar.

Hade svenskaprov idag också. Fick alla rätt! 40/40. Den enda som fick det, så är stolt över mig själv. Fick rätta läraren lite också som hade gjort fel. Haha. Menmen. Nu är det klart att vi ska flytta igen, men det blir inte förrän i juni vilket jag tycker är väldigt bra då jag hinner gå ut skolan.


Minns bara hur jobbigt det var att flytta sist :/

/ D

Kommentarer
Postat av: Justine

sv: nice, ju hade super bra dag..fast nu är jag så trott så jag tror att jag kommer att sova som en liten bebis:D haha.. vad ska du göra på helgen då? har du planerat nåt specielt? kramis

2009-09-17 @ 21:17:42
URL: http://justiner.blogg.se/
Postat av: Steph

BRa jobbat på provet, mer sånt :) !



Jaa, och om en månad måste du ju komma och, kanske inte bära möbler, men "pynta" min ´nya lägenhet. Jag hoppas verkligen att du kommer tycka om den, känns som om du kanske kommer vara mer hos oss då, på hål i skolan, komma till stephis, om hon är ledig och du har dålig skollunch ;) Du vet ... sådär när du bara känner för att komma förbi :)

2009-09-19 @ 22:49:18
Postat av: Danielle

Jaa, det kändes bra att få alla rätt :)



Jaa jag tror faktiskt att det kommer bli riktigt bra om ni flyttar. Tyvärr är du ju ite ledig så mycket, men klart att jag kommer så ofta jag kan :)



Puss på dig!

2009-09-21 @ 10:26:58
URL: http://daniellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0