Läxläsning

Hejhej!
Sitter och väntar på att Robin ska komma med bussen nu. Sitter bara här och kollar runt lite. Har också hunnit läsa ett kapitel i "Tristan och Isolde", som vi håller på att läsa på svenskan. Riktigt tråkig bok att läsa, lite svår att förstå med. Den är ju gammal, så konstifa ord. Om man skulle råka missa en rad, så kan man ha missat nått jätteviktigt. Konstig bok. Menmen, har även hunnit sova lite. Tror jag ska gå igenom dom 40 ord som vi har prov på nästa vecka. Börjar jag nu så kanske jag har en liten chans att komma ihåg dom även efter provet? haha. Jag brukar vara en sån som pluggar bara någon dag innan provet, och sedan glömmer jag allt lika fort. Ganska dumt.

Ikväll blir det nog att kolla på idol. Får se vad som händer. Skriver nog innan läggdags.


Sista året i skolan kanske man ska göra ett ryck?

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0