Mycket att göra nu

Vad tycker ni om idol ikväll då? Bästa programmet hittills tycker jag. Roligt att Robin B kom dit utklädd till tjej. Jag tycker att han är kung iallafall, och inte blir det sämre av att han är snygg också ;) Var ganska många bra med ikväll
också, men från uttagningarna vill man ju mest se dom som är kassa, dom bra får man ju se i hur många avsnitt som helst sen. Menmen. Har legat och sovit en stund idag, varit och handlat, läst halva läxan. Måste ta andra halvan nu. Bara några sidor kvar så. Sen ska jag måla naglarna och se på "Nöjespokalen", sedan hoppa i säng. Men vi hörs i morgon när jag kommer hem. Blir nog lite shopping imorgon med. Puss på er!


Jag menar, vem tycker inte han är snygg liksom?

/ D

Kommentarer
Postat av: Renée

sv: mm, helbäst är de böckerna :D

2009-09-11 @ 11:21:29
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0