Nya program

Hejhej.
Snacka om tråkig dag. Började med svenska, där läste vi bara, sedan karaktär där vi inte gjorde nånting nästan. Sedan lunch i 2 timmar. Gick hem och kollade på tv, träffade Robin, såg att jag äntligen fått lön! Sedan tillbaka till skolan. Hade samhällskunskap. Läraren pratade bara. Vi ska iallafall få fika imorgon. Haha, sedan var det dags för sista lektionen som skulle sluta halv 4, kändes drygt, men jag gick dit. Behövde bara vara där i 10 minuter för att nästan alla var på pianokonsert i aulan. Så fick sluta. Dagen kändes lite värdelös. Men glad för att jag fått lön!

Satt och läste på aftonbladet nyss om det nya programmet som börjar på 4an imorgon va? "Kändisdjungeln". Snacka om dåliga som ska vara med då? Kände knappt igen någon? Om det ska heta kändisdjungeln så borde det ju vara kändisar med också? Men det kan ju vara roligt ändå, vad vet jag. Ikväll börjar ju et nya programmet på 5an också. "Nöjespokalen". Synd att det börjar så sent, 22.00. När jag är hos mamma går det bra, men hon pappa har jag redan sovit en timme då. Haha. Ser att dom börjar köra repris på "Buffy och vampyrerna" nu med. Roligt :)

Men nu ska jag kolla på nått avsnitt av "Privileged", sedan kanske sova en stund. Hörs senare!


David är ju kung som programledare iallafall :)

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0