Pannkakor = middag?

Ååh vad bra avsnittet var! Bättre än förväntningarna. Man fattar vad som kommer att hända i dom kommande avsnitten, vilket kanske inte är så roligt, men man blir ändå förväntansfull. Nu har jag nyss ätit pannkakor, det var rätt så gott, men jag tycker inte att det är riktig mat. Efter att jag hade ätit 2 så tänkte jag att jag borde få i mig en mer, men oj vad jag fick ont i magen. Det är de som är så dåligt med pannkakor. Man får ont i magen istället för att bli mätt. Menmen. Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra. Har suttit och tränat lite på orden som vi ska ha prov i. Gick lättare än vad jag trodde. Satt bara i några minuter, och lärde mig alla utom ca 5-10 st. Det är kul när det går så bra. Nu måste jag bara gå igenom alla varje dag så att jag inte glömmer bort dom igen.

Ska fara till Robin sen, men det blir inte förrän 20.30. Kanske ska sjunga lite singstar med syrran? Det var längesen. Igår spelade vi lite Guitar Hero. Roligt. Men jag vinner jämt ;). Men nu ska jag kila, hörs!

Köpte en midjehög kjol på cubus på rea. Från 250:- till 150:-, slog till direkt. Har alltid velat ha en sån :) Men bild kommer nån dag då jag orkar ta kort :) Haha.


Är eran favorit singstar eller guitar hero? :)

/ D

Kommentarer
Postat av: Amanda

du har kt fint hår :) Måste bara säga de...

2009-09-12 @ 19:25:28
URL: http://www.lostintrash.devote.se
Postat av: Danielle

Tack så mycket :)

2009-09-12 @ 19:32:35
URL: http://daniellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0