Shopping planerat idag

Har varit hemma i över en timme nu, var har tiden tagit vägen? Haha. Sitter iallafall här nu. Skolan har varit lugn. Först karaktär, gjorde ingenting, sedan svenska, läste bara, sedan lunch, sen samhällskunskap. Fikade och läraren pratade. Slut. Älskar fredagar! Äntligen är det helg också. Veckan har gått så himla fort, men vi har ju knappt haft några riktiga skoldagar denna vecka så.
Nu ska jag gå och sova en liten stund, sedan är det mat, tacogratäng, mums! Sedan ska jag och lillsyrran ut och shoppa var det tänkt. Hoppas att jag hittar nått fint :)

Men nu ska jag hoppa i säng. Hörs senare efter shoppingen!


Lite shopping på g

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0