Skoldag

Hejhej!
Har nyss kommit hem från skolan, fick sluta lite tidigare.
Idag hade jag ju sovmorgon, sedan tog jag och en kompis bussen upp på skyttis, (en idrottsplats), sen skulle hela klassen gå en runda där, för att se hur vi skulle anordna en friluftsdag för ettorna. Det gick rätt så fort, så vi fick lov att gå ner till skolan igen. Men där var vi bara ett tag, så sen fick vi sluta. Imorgon har vi dessutom friluftsdag på eftermiddagen, och på förmiddagen är det bara massa tråkigt, som elevrådsårsmöte i aulan, usch, UF-information, inget jag är intresserad av direkt. Menmen, bara att bita ihop.

Tror att jag ska fara till Robin nu och vara där ett tag. Sen så kommer jag att få lön snart! Dom ringde imorse och ville ha reda på lite saker, så det känns skönt. Men jag längtar till helgen, hahaha. Vill sova ut! Men imorgon blir det en lugn dag, torsdag lite värre, och fredag är rätt slapp. Men nu ska jag bege mig. Hörs sen!

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0