Till pappa imorgon

Hej på er!
Har nyss suttit och kollat på "Kändisdjungeln". Bara för att se om hon skulle kunna äta sakerna eller inte. Men det klarade hon bra. Beckfilmen var iallafall bra! Hade inga höga förväntningar alls, men det kan nog vara den bästa beckfilmen hittills enligt mig iallafall. Klart sevärd! Nu kollar Robin på den nya serien på 4an.l Vad hette den? Kommisarien och havet? Inte min smak, så jag får göra något annat. Ska duscha och hoppa i säng sen. Jobbigt med en ny skolvecka framför sig nu. Hoppas det går lika fort som den här.

Imorgon far jag till pappa igen och då blir det tyvärr sämre uppdatering. Som sagt så är datorn nästan alltid upptagen, och det är alltid avstäng annars, så det finns ingen ork att sitta och vänta där när jag har annat för mig. Men som jag har sagt så ska jag köpa en dator så fort jag kan. Hoppas att jag ska ha råd efter att jag har fyllt år. Men nu ska jag duscha. Vi hörs när vi hörs helt enkelt. Ha det bra så länge.

/ D

Kommentarer
Postat av: Justine

sv: Ju det är bara bra med mig:) har du haft en bra dag? kramis

2009-09-14 @ 21:09:31
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0