Vinbärsplockning

Hej på er igen!
Potatisen klarade sig ;) Nu ska jag fara ner till farmor och plocka lite svartvinbär. Hatar verkligen att äta dom som dom är, men saft och sånt är gott :) Ikväll vet jag inte vad jag ska se på tv heller. 90210 eller Tinas cookalong? Kan ju se reprisen av 90210 på days.nu, men det är ju ändå roligare att se det direkt. Men får se vad det blir. Sedan är det ju lite annat på tvn klockan 21 som man vill se, men då borde jag hoppa i säng. Men som sagt, det märks. Har legat och sovit i en halvtimme nu, så kanske orkar vara uppe. Var så himla trött när mamma kom och väckte mig imorse. men nu är jag fit for fight igen. Men nu far syrran, så ska hoppa på moppen och fara till farmor nu. Hörs!

Btw så har svininfluensan kommit till Övik nu :/ Usch

/ D


Kommentarer
Postat av: Emma

Usch för svininfluensan.

Fin blogg föresten! :)

2009-09-15 @ 15:24:59
URL: http://baananflugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0