Hjälp

Hej! Snart är lovet slut tyvärr. Jag har varit med Robin hela veckan fram tills idag. Har varit roligt! Vi har suttit på körskolan hela dagarna och jag är klar med teorin nu. Teorin och uppkörningen är nu bokad! Känns så läskigt men ändå så bra! Mest läskigt är uppkörningen. Vet att jag inte är 100 säker på allt. Men det kommer jag lära mig innan dess förhoppningsvis! Teorin kan jag rätt bra nu tror jag. Klarar faserna utan problem och ska läsa lite i boken bara är de tänkt, så den ska jag nog klara gallant då. Men uppkörningen som sagt. Tänk om jag får värsta surgubben som är på asdåligt humör? Nej, ska sluta tänka på de nu. Ett tag kvar.   Nu ska jag gå ut med hunden och sen blir det film eller att läsa. Klaga inte på att det inte är några radavstånd. Enterknappen funkar inte av någon anledning :S. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0