Första körlektionen bokad

Hej!
Måste bara säga att jag har min första körlektion imorgon. Det känns jättenervöst! Tänkte idag att jag måste ta och boka en, men det fanns inte så många tider alls, så de fick bli redan imorgon. Lika bra att få det överstökat ;) Efter första lektionen kommer det kännas mycket lättare. Jag känner att jag vill ha körkortet innan sommaren, så nu gäller det att ligga i. Hoppas att jag klarar det. Annars får det väl bli till hösten. Men målet är att det ska vara klart till sommaren! Känns bara så jobbigt med all teori. Något tips som kan göra det lite lättare?

Återkommer och berättar imorgon hur det gick. Förhoppningsvis bra så att jag vågar fortsätta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0