Körlektion, utgång och slalom

Hej på er!
Måste bara berätta lite kort om hur det gick på körlektionen. Det kunde ju helt klart ha gått värre. Kändes bara så konstigt med en ny bil. Fick kärringstopp 2 gånger. På ställen jag inte borde ha fått det. Dragläge i brant backe var inga problem, men på plan mark så var det tydligen de? Haha. Men som sagt så kunde det ha gått sämre. Blir nog bättre när jag kört några gånger och kan bilen. Så mycket skillnader mellan den och vår bil. Sedan är det så mycket mer dom tar upp där som man inte har gjort hemma. Mycket mer att tänka på. Men det ska nog gå bra hoppas jag.

Idag har jag varit och åkt slalom med familjen för första gången sen jag gick i 8-9 nån gång där på högstadiet. Det är ju ett tag sen. Har typ bara åkt 5 gånger i hela mitt liv också. Men igår lurade en kompis med mig ut också, hon ville det så gärna och det var hennes födelsedag också, så efter en halvtimmes försök att övertala mig så gav jag upp till slut, så det blev en rätt sen kväll. Var i säng runt halv 3 tror jag. Så har varit väldigt less idag, men det måste iallafall ha varit en rolig syn att se mig. Tycker mest synd om mamma som försökte lära mig lite. Haha. Men till slut gick det rätt bra. Fast min vurpa på plan mark måste ha varit en väldigt rolig syn. Men snacka om att jag fick ont i mina knän efter att jag slog dom i backen :(

Men nu ska jag verkligen sova. Så himla trött. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0