Jag, vuxen?

Hej!
Här ligger jag i sängen än även fast jag vaknade strax efter 9.
Har kollat på filmen "Upp". Tyckte den var sådär. Ingen jag kommer se igen på ett tag iallafall. Men lite smågullig var den.

Lite rolig!

Äntligen är det helg igen. Fast imorgon är den slut igen. Tiden går så himla fort. Vart tar all tid vägen? Man vaknar, går till skolan, kommer hem, äter, sover och så vidare hela dagarna. Vilket liv egentligen. Det går så himla fort. Tänk att jag har levt i över 18 år. Det låter ju länge, men jag tycker att det har gått så himla fort. Samma sak nu i gymnasiet. Tänk att jag snart tar studenten! Dom 3 åren som jag tyckte skulle vara så långa och som jag har längtat så länge på att dom ska ta slut, är snart över. Och nu tycker jag det bara känns jobbigt att det är så. Vad ska jag göra efter studenten? Jag har inte en aning om vad jag vill arbeta med. Jag vill inte ens tänka på att jag inte ska gå i skolan mer, utan att jag ska börja jobba, precis som alla vuxna. Jag är inte vuxen? Jag är ju bara ett barn. Hemska tanke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0