Oväder

Hej!
Sitter i sängen och har precis kollat klart på robinsson. Nu väntar jag på att Robin ska komma ner med bussen. Men det kan ju ta längre tid än vanligt pga ovädret. Snacka om väder! Snöstorm så det bara skriker om det. Men just nu ser det inte ut att blåsa lika mycket som det gjort förut i dag. Går knappt att gå ute. Så mycket snö överallt. Dom plogar inte ens vägarna. Kostar ju pengar att vara ute flera gånger vet ni. Fattiga sverige. Jättejobbigt är det. Om det här fortsätter så förvånar det mig inte om det är vissa som inte kommer till skolan imorgon. Tur att jag är hos mamma då! Bara några 100 meter till skolan ;) Men jobbigt ändå när det ligger så mycket snö på backen!

Näe. Nu har jag tänkt att kolla på reprisen på köping. Älskar det! Yes! Nu är Tobbe på G så ;) "Vafan ska jag ta för påsjävel då? En docka. Vad fan ska jag med den till då?" BÄSTA avsnittet! <3  Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0