Tuggummi-tävling

Oj vad jag är dålig på det här med att blogga. Men tycker inte att det är lika kul längre. Kommer uppdatera lite då och då när jag känner för det.

Idag hade jag och 2 klasskompisar godis-tuggummi-tävling i skolan. Haha jag och Angelica har sedan i högstadiet funderat på att ha det, men det blev inte av förrän idag, 5 år senare typ :P
Vi alla gick och köpte 20 jenkatuggummin var. Vi trodde inte att de skulle räcka men vi ville inte köpa för mer än en 20-lapp. Men sen började vi tugga. Snacka om att munnen blev full. Vi fick faktiskt in alla 20, men de var på håret. Höll på att spy flera gången. Haha fy vad hemskt. Och äckligt. Kommer aldrig att tugga jenka igen ;) Men ingen vann och ingen förlorade. Men som sagt, det var på håret flera gången.

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma ner till stan så att vi kan övningsköra. Måste ta tag i körkortet nu. Har legat på is ett tag. Vill ha det innan sommaren, får se hur det går :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0