Varför ska jag vara trött?

Hejhej!
Tänkte bara kika in innan jag ska sova.
En liten fundering. Varför ska man bli trött när man kan vara vaken? Hela veckan har jag tvingat mig själv i säng för att komma upp, men nu när det är helg och jag äntligen kan vara uppe länge och kunna sova ut, jo då är man trött alltid. Kanske börjar ställa tillbaka dygnet lite? Ska iallafall sova nu.

Förresten, såg ni lets dance? Bara jag som tyckte Elin skulle åka? Har någonting emot henne, vet inte varför, men Viktoria var ju faktiskt bättre också!

Nej. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ana

Det är kanske för att du sovit mindre under veckan och de samlar på sig sedan när helgen kommer är man trött.. hände mig också :)



Föresten så har jag just en tävling på min blogg och du kan vinna skönhetsprodukter (värde 400kr) på ett väldigt enkelt sätt!!



Mer information hittar du på min blogg! http://anaaana.blogg.se/



Ha det bra! :)

2010-01-16 @ 19:52:25
URL: http://anaaana.blogg.se/
Postat av: MOA

Hej :) Jag heter Moa och är 15 år och går sista året i nian. Kolla gärna in min blogg där jag skriver smått om mitt liv och lägger upp bilder på mig, mina vänner och natur. I min blogg finns väldigt mycket budskap att ta till sig, men man får tolka det och ta det på sitt sätt. Lägger ibland upp outfits och musik, med min blogg vill jag verkligen insperera, på vilket sätt som helst. Lev varje dag som det var den sista och ha det bra :) <3

2010-01-16 @ 22:13:32
URL: http://sugartimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0