studenten!

I fredags tog jag studenten! Det var riktigt roligt. Jag fick dessutom stipendium på 800kr för mina studieresultat. Jätteglad är jag för det! Dock hade vi lite otur på flaket. Ljudet slutade fungera. En kabel gick av. Men det var tur att vi hade åkt rätt länge så att vi kunde fara därifrån och vara nöjda ändå. For sedan hem och sovde i 2 timmar medans pappa och resten fixade ordning allting själva. På torsdagen höll vi på att fixa flaket halva natten. Gick och la mig 2 och då kunde jag inte ens sova. Sedan vaknade jag halv 5 och var pigg, så det var inte mycket sömn den natten.

På lördagen var det balen. Kul var den också. Är väldigt nöjd över att jag for dit. Men nu är skolan över. Det känns väldigt overkligt att jag inte ska till skolan något mer. Jag har inte förstått det än. Men tack för 3 underbara år tillsammans BFFRI 3! Jag hoppas att vi kommer fortsätta träffas framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0