Snart så

Tjohej!
Tiden bara rinner förbi. Bara en månad kvar av skolan. Vad ska jag göra sen liksom? Men jag längtar jättemycket. Köpte balbiljett igår och allt känns jätteroligt. Vill dock ha min balklänning som jag beställde för ett tag sedan :)
Gjorde nationella i svenska häromdagen, talet. Det gick superbra och jag är jättenöjd.
På tisdag ha jag halkbanan och nu är det inte länge kvar till teoriprovet/uppkörningen. Usch. Jag är så nervös. Jättenervös för halkbanan också, även fast alla säger att den är så himla kul. Men jag hatar sånt. Aja, hoppas jag klarar den bara ;)

Vi har dessutom köpt en till hund också. En lekkamrat till Ozzy. Deen heter hon. Samma ras fast svart och äldre. Men Ozzy tycker det är superkul :) Ska ut och gå nu. Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0